fredag den 3. februar 2017

Nodeværkstedet, det usynlige


Dette er et aktuelt kig ind i mit nodeværksted januar 2017.
Jeg er så glad for min arbejdsplads, hvor alt er indenfor rækkevidde, og mit trofaste Roland elklaver med hovedtelefoner og mit gode skrivebord med ståhøjde udgør hele min verden, når det virkelig står på.
Denne kombo kan anbefales: man sidder rigeligt ned, og i stedet for at køre frem og tilbage mellem klaver og skrivebord med støj for underboen og ødelagte gulve til følge, er dette bare superpraktisk. Ned og sidde og prøve noget af, op igen og skrive videre. Og sådan går dagene.
Det allervigtigste er dog usynligt: lyden. Den er helt optimal. Vores gamle ventilationsanlæg, som jeg har brokket mig en del om, en skramlet traktor lige over mit hoved, er skiftet ud med et aldeles lydløst anlæg. Sådan!
Tak til de højere magter og lidt til bestyrelsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar